GShock Original Murah Shopping Online Kat Sini

rosak lagi…

Adus, aper la malang nasib aku sejak dua menjak ni. Dah la minggu lepas terbang RM750. Hari ni keta wife aku rosak lagi. Aku suspect starter yg problem. Tak leh nak start. Bateri OK. Terpaksa la hantar my kids jalan kaki ke nursery. Sib baik dekat.
Lps hantar my kids, aku & wife tahan TAXI. Konon nak ke Ofis trus, skali taxi tu ckp dia nak ke KEPONG. Alang2 dah tak der taxi, aku naik jer ke sampai KOMUTER. RM2. Pastu bayar tiket komuter sorang RM1. Ni Komuter satu hal. Dah la lambat, sampai jer penuh. sampai yg kedua penuh gak. Yang ketiga pun penuh. Abis, bila aku nak naik?

Wife aku tukar plan. Cari Taxi lain. Tinggal la aku sorang2 naik Komuter. Sib baik yg ke empat kosong skit. Sempat la aku menyelit. Tp masuk ke dlm gerabak, ya ALLAH, packed cam sardin. Aku tahan nafas sampai stesen BNM. Sesak dowh…

p/s : ader sesaper nak tolak motor atau keta murah2, aku nak beli.

Tags:
2 Comments

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.