GShock Original Murah Shopping Online Kat Sini

DJ Epoi – Contest Ubahsuai Rumah

Korang selalu tengok rancangan Casa Impian?

Korang rindukan Home Deco?

Korang nak renovate umah tapi kedekut nak kuar duit?

atau korang nak umah korang cantik tapi belum ada idea???

 

 

Ni peluang korang (dan jugak peluang aku skali). Sila terjah offer yg begitu menarik ni dr seorang Blogger hensem bernama DJ EPOI

 

 

 

Jangan pelik,,, nama jer DJ Epoi, tp mamat ni Kontraktor tersohor di laman Blogger dan laman jajahan nya. Ini kerana beliau sungguh terer me”renovate” rumah sambil berkaraoke. Tak caya tanya Puan Tinie pasal dia dah gunakan khidmat DJ Epoi untuk renovate Kondo beliau secantik-cantiknya. 🙂

 

So, pada yg nak dekorasi pengubahsuaian percuma atau nak menang hadiah dari DJ Epoi,,, sila sila kan lah,,, tiada yuran penyertaan di perlukan… 🙂

 

Selamat mencuba…

 

2 Comments

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.