Eksklusif - Gambar Mesra GAY Mandi Laut




Ini adalah koleksi gambar gambar Panas Sejuk mereka-mereka yang disyaki ala-ala GAY sedang bermesra mandi manda di laut. Muah hahaha,,,Percaya korang yer? Mentang-mentag la tertulis GAY, semua orang nak tengok...

Gambar ini di rakam sekitar tahun 2007 dan di dalam gambar tersebut, ada lebih dari 3 lelaki masih lagi belum kahwin. Gambar gambar panas eksklusif percutian ke Pulau Perhentian ini pertama kali di publishkan di Internet. Selepas ini mesti gambar panas dan eksklusif ini menjadi buruan wartawan. Hihihi....

Sebenarnya gambar ni gambar biasa jer. Gambar hasil dari kamera Ayud Sulaiman ini di ambil sewaktu percutian tahunan syarikat tempat aku bekerja. Thanks AYUD pasal kamera ko sajer yang boleh amsuk air time tu.... Antara yang ada dalam gambar ni termasuk aku, Shazmeer (skang kat US), Zul Wahab, Rosnizam, Ayud dan Fina.

Mereka bukannya gay, tetapi lelaki sejati. Apa kelas jadi GAY.... Hehehe,,,

p/s : ini adalah entry lanjutan selepas entry Ntah Ntah Ko Pun Gay, kalau tak faham, baca entry ni dulu okey...



MrJocko.com
Rosmadi Shakri Top Travel Blogger

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment - MrJocko