GShock Original Murah Shopping Online Kat Sini

ngan MatYie kat Secret Recipe

Yang ni aku kesian tengok. Bukan pasal tak hensem, tp pasal dr dulu sampai skang, cam tu gak. Aper nak jadik ngan ko ni Yie??? Hehehe
Ptg aku mesej si MatYie, ajak dia minum. Alih alih dia trus bgtau aku yg dia dah ader kat SOGO. Cam tau jer aku nak ajak.

Ni bukan kat Secret Recipe. Tp ni kat kedai lain, Sedap gak
Lepak kejap sambil duk citer psl projek baru. Pekena Ice Chocs & Jus Tembikai. Pastu MatYie ikut aku balik umah pasal kebetulan pastu dlm kul 8.00pm aku nak kena ke Pandan Jaya. Jumpa si Taufik & Ramzi.

Carrot Susu kat Mama John Papa John Kul 9.00pm sampai kat Pandan Jaya dah. Lama aku tak ke sana. Lepak gerai makan Papa John Mama John depan Maybank. Pekena sup sambil borak ngan diorang. Dah kul 12mlm baru la reti nak balik umah…

nuffnang_bid = “7daffbbf82619fe523c23a8655fd2ee8”;

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.