GShock Original Murah Shopping Online Kat Sini

Lupa LIRIK

Penah tengok Jangan Lupa Lirik?

Musim kedua, aku baru tgk semalam. Mula2 start dgn perempuan, Si Seri Wani, tahniah kat dia dpt cecah RM25,000.

Pas dia sorang mamat ni nama Els aka Dwen. Hahaha, lawak gak la mamat ni. Awal2 lagi, soalan pertama, lagu Istana Menanti pun dah pakai bantuan yg pertama. Blum apa2 dah tak ingat lirik. Camana wei???

Setahu aku dulu masa nak start kemain lagi produksi ni buat audition kat Redbox. Kira cam nak pilih yg best jer dan yg sporting. Mamat ni lak, sporting jer lebih. Lirik? Hampesss…

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 Comments

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.