Hang Tuah Kurus Cekeding
G-Shock Original MurahBeli GShock Murah Kat Sini

Hang Tuah Kurus Cekeding

Bagi yang melihat cerita Seniman Bujang Lapok, semestinya babak ini antara babak yang mesti korang ingat. Babak di mana seorang PakCik yang begitu confident mahu memegang peranan sebagai Hang Tuah.
Ingat juga kata kata Pengarah Ahmad Nisfu, “Badan macam ni nak jadi Hang Tuah, sekali kena cepuk berterabur… “
Yang aku suka, bukan sahaja kelakar, tetapi aku suka orang yang confident cam pak cik tu. Semangat dia mahu jadi pelakon memegang watak Hang Tuah, sedangkan dari segi watak, dia langsung tak layak. Walaupun dia tidak dapat pegang watak Hang Tuah, tetapi, dia berjaya juga akhirnya memegang watak Hang Kebun.
Itu lah nama usaha yang berterusan, tak dapat banyak, sikit pun jadi la,,, Alhamdulillah,,, 

MrJocko.com

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.