GShock Original Murah Shopping Online Kat Sini

Kereta Ni Tak Mahal Cuma RM248800 Sahaja

Kereta ni tak mahal cuma RM248,800 sahaja harganya. Ini mungkin tidak termasuk Insurans dan Cukai Jalan. Bagi yang mampu, memang la kereta jenis BMW ini menjadi idaman mereka.

 

Kalau dah mampu, siapa agaknya yang tak minat dengan kereta BMW Merah ni? MrJocko tengok sekali jer, terus rasa macam nak beli. Terus rasa nak bawak balik rumah, ekekek,,, BMW Warna Merah Melbourne ni memang jarang-jarang ada kalau kat Malaysia.

 

 

Harga sebuah kereta BMW Melbourne Red ni tak da la mahal sangat, cuma RM248,800 jer. Ni kalau nak kira-kira darab bahagi tolak campur, umpama dengan 83 bulan gaji seorang Eksekutif yang berkerja di Malaysia. Itu dengan keadaan dapat gaji, 100% simpan duit nak beli kereta ni. Itu semua dalam masa 6.9 tahun kerja.

So, kalau nak beli jugak, camana??? Kena la cari alternatif lain. Samada memang dah ada harta lain seperti tanah, saham, pemberian hadiah atau harta pusaka. Tak pun bagi yang rajin, mereka kerja overtime, kerja sampingan dan juga buat business. Yang penting USAHA.

Kalau anda rajin, istiqamah, kerja dengan betul, InsyaAllah boleh berjaya. Kalau dah kaya raya, apalah sangat dengan Nilai RM248,800 tu… kecik je kalau nak bandingkan dengan harta kekayaan yang berjuta.

Cuma, bila kita sudah senang atau kaya, harap kita tidak lupa diri dan menjadi seorang yang bongkak dan sombong. Amin,,,

Kereta ni tak mahal cuma RM248,800 sahaja harganya. Ini mungkin tidak termasuk Insurans dan Cukai Jalan. Bagi yang mampu, memang la kereta jenis BMW ini

MrJocko.com

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.