GShock Original Murah Shopping Online Kat Sini

Warkah Buat Isteri Abil4Fauziah

Pertama kali aku tengok dan baca rentetan kisah cerita En Abil dan isterinya Fauziah, rasa macam tertarik nak masuk blognya, tapi tak sempat. Hari ni, sempat menjenguh masuk ke laman blog abil4fauziah@blogspot.com dan ternyata dia memang hebat.
Dalam kebanyakkan cerita drama melayu yang mana orang lelaki pasang angan-angan nak kahwin dua, tunggu giliran nak kaya, biar ada peluang untuk kahwin dua, tiga atau empat, Abil dengan penuh semangat, penuh dedikasi menjaga isteri tersayang yang kini sakit akibat Asma Jun 2011, dah setahun lebih.
Bila MrJocko baca coretan Abil, cara penulisannya seperti tiada apa masalah yang berlaku. Ayat pun, masih ayat romantik dia ditujukan untuk isteri tercinta yang kini menderita sakit. MrJocko respek Abil yang sememangnya antara satu dalam seribu, seorang Suami yang setia, berkorban untuk isteri tercinta. Semoga semua kembali normal dan sihat semula, tiada mustahil… tersentuh plak rasanya… mampu kah kita menjadi seperti Abi4Fauziah???

MrJocko.com

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.