Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

Bapak Mertua Idaman Malaya

Andai setiap lelaki diberi peluang untuk memilih Bapak Mertua, sudah pasti ramai yang akan spontan memilih Pak Aji ni. Ala, bapak Mertua si Jamil dalam filem Madu Tiga.

Dah la orang kaya, bagi kerja kat menantu, lepas tu sangat sporting bila mengetahui yang menantunya itu nak kahwin lagi satu. Bukan setakat tak kisah, malah menggalakkan menantunya itu kahwin lebih dari satu, kahwin kali kedua dan kahwin kali ketiga.

 

 

Bestnya kalau dapat bapak mertua yang sporting macam Pak Aji ni, kan? Dalam adegan filem Madu Tiga, Pak Aji ni yang tukang manage hari bermalam ‘Jamil’ dan isteri-isterinya. Sangat sporting dan supportive. Ekekeke,,,

Glamorous MrJocko

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.