Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

Big SALE FREE SEAT AirAsia Mei 2012 Tawaran Tiket Murah

Big SALE FREE SEAT AirAsia Mei 2012 Tawaran Tiket Murah. Berita Panasss!!! Cepat cepat jangan terlambat. Promosi tawaran tambang murah di AirAsia kini kembali. Korang suka travel kan? Suka jalan-jalan dalam negara? Ini peluang anda semua.

AirAsia sedang menawarkan promosi FREE SEAT untuk penumpang-penumpang ke destinasi Penang, Alor Setar, Langkawi, Sandakan, Kota Kinabalu, Sibu, Miri, Tawau, Sandakan, Kota Bharu, Johor Bharu, Kuala Terengganu dan banyak lagi destinasi pilihan lain.

Baca : Tips Beli Tiket Free Seat AirAsia Tambang Murah

 


Big SALE FREE SEAT AirAsia Mei 2012 Tawaran Tiket Murah

 

Harga yang di tawarkan adalah PERCUMA. Korang cuma perlu bayar servis charge hanya sekitar RM21 atau USD8 sahaja. Cepat, tempoh terhad tempahan bermula hari ini, 14 Mei sehingga 20 Mei 2012. Tempoh penerbangan adalah dari 4 Januari 2013 sehingga 22 Mei 2013.

Informasi Ringkas

Syarikat penerbangan tambang rendah Malaysia AirAsia dan syarikat penerbangan rangkaian Jepun Semua Nippon Airways (ANA) mengumumkan AirAsia Jepun sebagai usaha sama dalam sidang media di Tokyo pada 21 Julai 2011.

Pembentukannya diumumkan hanya beberapa bulan setelah ANA mengumumkan pembentukan Peach, syarikat penerbangan tambang rendah yang berpusat di Lapangan Terbang Antarabangsa Kansai dalam Osaka, dan bersama-sama usaha bersama oleh Syarikat Penerbangan Jepun (JAL) untuk menubuhkan gabungan kos rendahnya sendiri, yang menjadi Jetstar Jepun.

ANA dipilih untuk bekerjasama dengan syarikat penerbangan tambang rendah yang ada untuk kecekapan dan kelebihan strategik.[6] Setelah penubuhannya secara rasmi pada bulan Ogos 2011, Penerbangan pertama AirAsia Jepun berlaku pada 1 Ogos 2012, dari Tokyo Narita ke Lapangan Terbang Fukuoka.

MrJocko.com

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.