Site icon Travel Blogger Malaysia

Vivo Membawakan Kemeriahan Bola Sepak FIFA World Cup 2018

Penggemar bola sepak kini boleh bergembira kerana Vivo Membawakan Kemeriahan Bola Sepak FIFA World Cup 2018 kepada pelanggannya di seluruh negara. Sebagai penaja telefon pintar rasmi untuk FIFA World Cup™ 2018 dan 2022, Vivo membawakan kepada peminat tempatan pertandingan bola sepak terbesar melalui beberapa inisiatif, yang termasuk menghantar pelanggan pada perjalanan berbayar penuh ke Rusia untuk menangkap Piala Dunia FIFA™ 2018 dengan selebriti Janna Nick, duta jenama Vivo bersama lain-lain aktiviti menarik yang akan datang.
 
Mengulas mengenai desakan tempatan Vivo untuk Piala Dunia FIFA 2018 yang akan datang, Mike Xu, Ketua Pegawai Eksekutif Vivo Malaysia berkata, “Bola sepak adalah sukan yang penuh semangat dan keseronokan, dan ia adalah salah satu daripada beberapa perkara yang membawa rakyat Malaysia bersama-sama melalui suka bola sepak. Melalui pengaktifan dalam talian dan pengaktifan kami, kami berharap dapat menikmati kegembiraan untuk kejohana Piala Dunia FIFA 2018 dan membawa para peminat bola sepak bersama untuk meraikan salah satu acara sukan terbesar di dunia. ”

Vivo Membawakan Kemeriahan Bola Sepak FIFA World Cup 2018

Vivo-World-Cup-2018-Janna-Nick
 
“Kehadiran Vivo di Piala Dunia FIFA adalah peluang bagi kami untuk membawa semangat peribadi, energik dan muda kepada sukan bola sepak, sambil membolehkan kami melibatkan diri dengan lebih ramai anak muda di dalam dan luar negara,” kata Xu.
 
Selfie Jalan Anda ke Rusia dengan #FIFANtastic

Untuk info, Vivo sedang menganjurkan pertandingan #FIFANtastic, di mana seorang pelanggan dengan gambar selfie ‘terbaik’ berpeluang untuk menang Pakej Percutian Penuh ke kejohanan Piala Dunia 2018 di Moscow, Rusia bersama-sama dengan Janna Nick, duta jenama Vivo. Pelanggan yang menang juga akan menikmati pengalaman ‘back stage’ di mana mereka boleh berpeluang untuk melihat pemain bola sepak kegemaran mereka dari jarak dekat, serta menikmati perjalanan di sekitar Moscow.
 
Dari 7 April hingga 6 Mei 2018, pelanggan boleh memuatnaik foto yang mempunyai unsur-unsur FIFA dan Vivo V9 sama ada akaun Facebook atau Instagram mereka dengan set hashtags yang ditetapkan #FIFANtastic. Mereka juga dikehendaki tekan ‘LIKE’ dan berkongsi status media sosial yang berkaitan dengan FIFA untuk menyertai peraduan ini. Mereka yang mempunyai gambar selfie yang paling kreatif berpeluang untuk menang peluang seumur hidup ini, bercuti bersama Janna Nick ke Piala Dunia 2018 Russia.

Baca MrJocko dan Vivo Malaysia

 
Vivo dan Astro melalui rangkaian EGG turut meneganjurkan kejohanan permainan video games FIFA 18, yang merupakan salah satu lagi platform yang menarik. Meliputi bandar-bandar utama di seluruh Semenanjung Malaysia, peminat video game bola sepak akan bertarung dan berpeluang untuk memenangi dua tiket untuk menyaksikan perlawanan separuh akhir pada Piala Dunia FIFA 2018, bersama-sama dengan hadiah menarik dan barangan rasmi Piala Dunia.

Tarikh dan tempat untuk kejohanan ini adalah seperti berikut:
 
PULAU PINANG: 13 – 15 April 2018, Karnival Mall Sunway
MELAKA: 27 – 29 April 2018, Dataran Pahlawan Melaka Megamall
PAHANG: 4 – 6 Mei 2018, Kuantan City Mall
KLANG VALLEY: 11 – 13 Mei 2018, Sunway Pyramid
 
Di samping kejohanan Bola Sepak FIFA World Cup 2018 itu, terdapat aktiviti menarik lain yang pasti akan menggembirakan peminat bola sepak dan pelanggan setiap hari.

 
Bertemu Raf Yaakob Ikon Bola Sepak Vivo

Sebahagian daripada usaha jenama untuk meningkatkan inisiatif penglibatan pelanggannya, Vivo telah menamakan Raden Ahmad Faizal Yaakob, atau lebih dikenali sebagai Raf Yaakob sebagai Ikon Bola Sepak Vivo. Pelakon dan TV Host itu tidak asing dengan bola sepak tempatan. Beliau turut menjadi menjadi presiden Kelab Fan Malaysia Manchester United dan seorang pemain bola sepak. Raf akan menyertai program pemasaran, komunikasi dan promosi yang berkaitan dengan FIFA World Cup™ Vivo Malaysia, bersama-sama dengan duta jenama Vivo Malaysia.
 
Vivo turut mengumumkan persetujuannya dengan Persekutuan Persatuan Bola Sepak Antarabangsa (FIFA) untuk menaja Piala Dunia FIFA selama enam tahun, yang meliputi dua pusingan kejohanan di mana Vivo akan menjadi penaja rasmi 2018 dan 2022 FIFA World Cup™, serta Piala Konfederasi FIFA. Penajaan Piala Dunia FIFA adalah sejajar dengan perkembangan progresif Vivo ke pasaran antarabangsa.
 
Untuk maklumat lanjut dan kemas kini yang berterusan mengenai aktiviti FIFA World Cup™ Vivo Malaysia, lihat halaman Facebook Vivo di https://www.facebook.com/vivoMalaysia

Exit mobile version