Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

Bulan Sabit Senyum

Fenomena Bulan Sabit Senyum.

Ini fenomena yg memang luar biasa. Dengar kata 5 tahun sekali. Bulan sabit dlm keadaan di bawah planet Zuhrah (Venus) dan Musytari (Jupiter).

Agak2 jam 8.50pm. Sebelah matahari terbenam. Barat. Masa tu aku baru nak turun tukar tayar keta aku yg pancit. Tak sempat nak ambik tripod, takut lambat dah tak sempat. So, aku shoot pakai handheld jer la…

Gambar agak ‘ketaq’ skit… sorry la…

Alih alih, kat TV3 ader citer pasal bulan sabit senyum tu masa dah nak abis. Aku agak, sure smlm ramai yg dapat tengok fenomena Bulan Sabit Senyum, Smiley Faces, Smiley Moon.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.