Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

Bunkface Kata K-Pop Miming

Sambil-sambil layan anak-anak, semalam aku layan gak la citer Propaganza yang terlebih propa tu. Apa yang aku respek, geng-geng Bunkface ni. Sam selaku ketua kumpulan kot, dengan berani nya komen yang “K-pop tu banyak yang miming”, Fuhhh!!! berani tu statement dia.

Geng budak-budak Bunkface ni aku respek gak pasal muzik dia lain sikit. Lain dari band lain. Lirik pun tak dok la menggagau lain macam macam lirik “Bawa Aku Pergi”, hihihi,,,
Apa apa pun, komen Bunkface tu aku macam setuju jer. Banyak artis K-pop banyak yang Palsu. Bak kata si Sam, plastik surgeri. Pastu miming, adoi,,, mana original kan??? Tapi still ramai yang minat benda-benda palsu cam tu…

MrJocko.com

3 Comments

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.