Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

Capati Santha

Sejak 2 menjak ni teringin lak aku nak makan CAPATI. Kalau dulu, CAPATI SANTHA memang femes kat Jalan TAR ni. Betul2 sebelah Bangunan INCEIF. Tp aku dgr bangunan tu terbakar 2 bulan lepas. Dah tutup. Abis la harapan aku nak makan Capati.

Blum sempat nak snap, sedar2 dah abis.

Skali bila aku tanya Deva, dia ckp masih ader. Aper lagi, tghari tadi jugak ke sana. Skang berada kat tempat baru. Sebelah Hotel Kowloon. Still kat Jalan TAR. Skang besar skit, tempat pun selesa, tak panas cam dulu. Capati dia, fuhhh, sedap tu… cicah daging kambing, atau ayam. Syiokkk!!!
Tags:

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.