Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

Hotel Seri Malaysia Tawar Pakej Murah Matta Fair 2015

Hotel Seri Malaysia juga ada menawarkan pakej murah, ‘Super Saver’ ketika promosi Matta Fair 2015 di PWTC yang lepas. Harga pakej murah Hotel Seri Malaysia bermula dari RM125 (cawangan hotel terpilih) bagi pakej 2 hari 1 malam dan RM295 (cawangan hotel terpilih) bgi pakej 3 hari 2 malam termasuk sarapan pagi.

Hotel Seri Malaysia adalah sebuah hotel yang dipunyai penuh oleh Rangkaian Hotel Seri Malaysia Sdn Bhd dan ditubuhkan pada April 1994. Sememangnya rangkaian Hotel Seri Malaysia terkenal di dalam negara kita dan mempunyai banyak cawangan seperti di Alor Setar, Bagan Lalang, Genting Highlands, Ipoh, Johor, Kuala Terengganu, Kuantan, Kulim, Kepala Batas, Marang, Melaka, Mersing, Seremban, Port Dickson, Pulau Pinang, Rompin, Sungai Petani, Temerloh, Kangar dan juga Lawas (Sarawak).

Baca : Tawaran Pakej Harga Murah Hotel Malaysia

Hotel Seri Malaysia Tawar Pakej Murah Matta Fair 2015

Hotel Seri Malaysia : Super Saver Pakej Murah
Hotel Seri Malaysia : Super Saver Pakej Murah

Hotel Seri Malaysia Pakej Murah

 

pakej_hotel_seri_malaysia
lokasi_pakej_hotel_seri_malaysia
pakej_hotel_seri_malaysia

Seri Malaysia adalah rangkaian hotel yang bertaraf 3 bintang di Malaysia, tetapi secara peribadi, ia masih menawarkan keselesaan dan fasiliti yang bagus kepada tetamu hotel. Dari segi servis dan juga bilik yang disediakan, harga yang ditawarkan amat berbaloi untuk percutian sederhana anda.

MrJocko pernah menginap di Seri Malaysia Seremban, Seri Malaysia Port Dickson dan juga Seri Malaysia Pulau Pinang dengan harga yang murah, sekitar RM150 dan boleh memuatkan 2 dewasa dan 2 kanak-kanak dengan selesa.

 

http://www.mrjocko.com/2012/12/cuti-sambil-bekerja-di-hotel-seri.html

http://www.mrjocko.com/2013/04/bercuti-lagi-kali-ni-ke-port-dickson.html

 

Jadi, untuk anda yang ingin memilih lokasi penginapan yang sederhana dan murah bila bercuti di seluruh Malaysia, and mungkin boleh cuba untuk menempah pakej hotel murah di Seri Malaysia ini.

Anda boleh membuat tempahan melalu Online Booking Hotel Seri Malaysia di laman web rasmi mereka di www.serimalaysia.com.my

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.