Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

jangan jadi JAHAT

Skang ni, musim org tak der duit. Kalau kita susah, org lain ramai lagi lagi susah dari kita. Sejak dulu lagi, mana ader org suka harga barang naik? Smua mengeluh kan? Harga brg naik, tp gaji atau income tetap cam tu gak. Tapi, nak buat camana, tu la realiti idup. Kena la hadapi. Jgn sampai kita buat benda2 tak baik pulak semata2 nak dptkan duit utk idup.
Korang sendiri mesti hari2 dengar citer pasal org culik org, mintak tebusan, ragut, rompak, dan mcm2 lagi. Erm,,, gitu la keadaan kalau org tak der duit, pastu, terdesak dgn guna cara yg tak baik. So, kalau ader la antara korang yg tgh pk2 nak buat keja jahat, semata2 nak cari duit utk kepentingan diri, fikir2 la, org lain akan turut susah dgn apa yg kita buat tu. So, korang jgn sekali2 ikut prangai mamat kat bawah ni… jangan…
p/s: aku penah terpk nak jual mercun pasal senang dpt untung…

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.