Site icon Travel Blogger Malaysia

kalau dah PELUPA

Tadi trima call dr member aku kat PJ. Katanya petang kang nak dtg KL. Sajer. Nak singgah minum jap lepas keja. Maybe kul 6.00pm kot. Tak risau, apsal area ni byk kedai makan pun. Nak yg mahal, murah, atau bleh sajer lepak kat Lanai.
Masa dia call aku dia pakai no ofis aku. Dah dia nak jumpa, aku no prob punya. Aku pun iyakan ajer. Siap pesan lagi, nak sampai kang call aku atau sms aku. Senang aku nak kluar. Tak la dia tertunggu, atau aku menunggu-nunggu. Hehehe. Boring tau tunggu orang lama2. Dia ckp ok. Nak sampai dia call atau sms aku.
Letak jer gagang telipon. Aku seluk poket cari HP aku. Alamak !!! Mana HP aku??? ku seluk sebelah kiri plak. Pun tak der… Adusss, rupernya dua2 HP aku tertinggal kat umah. Alahai… camana la nanti member aku tu nak call ???
Exit mobile version