Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

Kes Dera Kanak-kanak Paling Dahsyat

Sekali sekala, anak-anak ni tak boleh dimanjakan sangat. Kena juga bagi diorang rasa susah. tapi, apa yang anda lihat ni, bukan lah satu kes dera kanak-kanak yang paling dahsyat. Ini hanya pujukan untuk anak-anak supaya boleh buat kerja ruma, boleh tolong Mummy dia bila besar nanti.

Si adik memang selalu rajin. Di suruh buat apa pun InsyaAllah mengikut jer. Si kakak pasal dah besar sikit, banyak jugak dia ngelat. Hahaha,,, selalunya kena pujuk, kena slow talk, dan paling teruk pun, kena cakap nak bagi upah, baru la nampak rajin sikit.
Nasib baik ada 2 orang nak perempuan, lepas ni dah besar mesti Mummy dia dah boleh rileks pasal kerja rumah, kerja dapur anak-anak dah boleh tolong… 

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.