Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

ketinggalan VAN

Buat kali yg ke-ntah, aku ketinggalan VAN lagi.
Skang terpaksa park kat Merbuk. Jauh dr ofis, tp nak wat guano, memang terpaksa. Nasib org yg tak der parking space, gini la. Sib baik gak la ader VAN. Walaupun lambat, sesak, ok la dr tak der.
Biasa kul 7.00pm last van akan gerak dr ofis aku ke Merbuk. Kekadang diorang tunggu sapai 7.10pm. Smlm kul 7.05pm dgn harapan tinggi aku jalan kaki sampai ke lobby, tgk kiri kanan memang dah takde. Huhuhu,,,

Terpaksa la menapak sampai merbuk. Peluh siut. Rasa cam aku jog plak… Adus. Brp kilometer dr ofis aku tak sure, tp yg aku sure, aku mengah… fuh fuh fuh oksigen…

Dulu kat sini tiap2 minggu aku layan bola, skang,,, dah tak der geng

Baru terfikir, berat gak badan aku skang. jalan sikit dah mengah. Camana nak panjat Everest ni??? Esok aku nak jog betul2 la… Nak tambah stamina,,, baru la tak pancit,,,

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.