Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

KL Di Landa Jerebu 15 Jun 2012

Dari pagi tadi aku dah perasan nampak macam lain jer KL hari ni. masuk tengahari on the way solat Jumaat kat Masjid India nampak macam mendung, mulanya ingat nak hujan.

 

Tapi rupanya KL dilanda Jerebu. Seteruk mana kualiti udara masa jerebu hari ini aku tak tau la pulak. Kena check dengan pihak terlibat. Tapi kalau boleh kurangkan aktiviti luar masa jerebu melanda. Jangan duk sedut lama sangat la, pakai mask atau tutup muka dengan kain untuk elakkan sedut udara yang tercemar.

4 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.