Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

LI-NING String & Win Contest 2015 Genting Highland

LI-NING STRING & WIN CONTEST 2015

 

Li-Ning Company Limited merupakan salah satu daripada syarikat-syarikat jenama sukan terkemuka di China, terutamanya menyediakan barangan sukan termasuk kasut, pakaian, peralatan dan aksesori untuk tujuan profesional dan percutian terutamanya di bawah jenama LI-NING.

 

Li-Ning String dan Menang Peraduan adalah pertandingan 3 bulan lama diadakan di Malaysia di mana peminat Li-Ning dan pembaca penerbitan yang mengambil bahagian telah ditanya mengenai pengetahuan tentang berita jenama Li-Ning siri Badminton Strings, Li-Ning Badminton String Tiada 0,1, No.5 dan No.7 khususnya, bersama-sama dengan slogan yang paling kreatif mereka boleh dihasilkan.

 

Li-Ning Malaysia kini telah dipilih daripada pemenang bertuah dan mereka akan dianugerahkan dengan wang hadiah mereka semasa mereka dalam perjalanan mereka di Genting Highland, pada hari terakhir daripada Kopiko Ungu League.

 

 

 

LI-NING String & Win Contest 2015 Genting Highland

 

 

 

LI-NING String & Win Contest 2015 Genting Highland

 

LI-NING STRING & WIN CONTEST 2015

 

LI-NING STRING & WIN CONTEST 2015

 

LI-NING String & Win Contest

 

 

 

 

Pemenang Hadiah Utama bagi Li-Ning String dan Menang Peraduan akan mendapat hadiah wang tunai sebanyak RM10, 000 bersama-sama dengan perbelanjaan yang dibayar semua-perjalanan sehingga ke Genting Highlands untuk menyaksikan Kopiko Ungu Liga Juara-Juara Cabaran Perlawanan dan juga 2 hari 1 malam di First World Hotel Genting Highland.

 

Dua (2) pemenang hadiah kedua dan empat (4) pemenang hadiah ketiga juga akan dirawat dengan semua perbelanjaan perjalanan dibayar sehingga ke Genting Highlands untuk Kopiko Ungu Liga, bersama-sama dengan hadiah wang tunai RM1,000 dan RM500 masing-masing. Jumlah nilai hadiah melebihi RM16,000 untuk keseluruhan pertandingan.

 

Simon Goh, Pengurus Besar Li-Ning Malaysia berkata, “Li-Ning bertujuan untuk terus menyokong sukan badminton yang telah menjadi kebanggaan negara kita sejak zaman Sidek Brothers, Foo Kok Keong dan greats lain sehingga ke hari ini di mana Malaysia masih salah satu daya yang mendominasi dalam sukan itu.

One Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.