Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

makan SIHAT?

Sejak dua menjak, aku try makan benda2 yg sihat.

Kiri kanan aku dgr ramai kena diabetes, darah tinggi, jantung, lelah dan macam2 lagi. Aku lak, rasa cam sehari ke sehari makin bulat di pam pam. Kalau satu badan ok la, ni lebih meyerlah kat bahagian perut. Eiii,,, boroikah aku???

Mana bleh boroi. Laki hensem mana bleh boroi kan. So, kena la jaga ketrampilan. Makan memang nak makan best, tp kena jaga la kalau gini. Nanti tak sempat tua dah kiok… Nauzubillah…

Ajal maut tangan tuhan, tp, diri sendiri kena jaga la jugak. Ye dok? So, kena la jaga makan. Apa yg aku makan lately aku rasa dah kurang bahaya dr yg kebiasaan.

Apa komen korang???

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.