Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

Mangga yg SEDAP

Asal adik aku bwk balik minggu lepas. Bulan posa, so, nak makan kena tunggu malam. Tunggu punya tunggu, alih2 terlupa. Sampai sudah buah tu buruk dlm peti ais.
Kali ni, aku singgah sendiri umah Kak Ida, kat TTDI. Aku panjat, aku gegarkan pokok mangga tu. Jatuh gak la 4 – 5 bijik. Pastu mintak bawak balik. Samapi umah, trus potong. Tak leh tunggu lama pasal takut buruk. Kalau dah buruk, buah ni cepat di makan ulat.

Ngam2 hoi cantik. Rasa pun sedap. Lemak sungguh cam buah Mangga Epal yg mahal kat Pasar ChowKit. Sayang cuma tak banyak jer. Pastu tak leh lama. Dapat yg muda lagi bagus pasal blum di usik ulat. Kalau dah ader kesan tompok2 hitam tu, sure dlm ader ulat dan tak leh nak makan dah…

nuffnang_bid = “7daffbbf82619fe523c23a8655fd2ee8”;

Tags:, ,
3 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.