Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

Masih Jelas – Hafiz AF7

LIRIK LAGU BARU HAFIZ MASIH JELAS

Beralih……
Musim ke musim
Hati tetap serupa
Tiada yang berubah
Dari hari dikau pergi, dikau pergi

Penjara….
Hidup ini penjara
Tanpa ada simpati
Kepada sang kekasih
Yang dilanda, yang dilanda kehilangan

Masih jelas
Setiap garisan halus
Bila senyuman kau ukirkan untukku
Masih jelas setiap lekuk penjuru
Menghiasi wajahmu waktu kau renung aku

Ratib sendu….Ratib sendu
Bergetar dalam kalbu
Hingga menitis linang
Dari kelopak mata
Keranaku, keranamu dipisahkan

Masih jelas setiap garisan halus
Bila senyuman kau ukirkan untukku
Masih jelas setiap lekuk penjuru
Menghiasi wajahmu waktu kau renung aku

Masih jelas setiap garisan halus
Bila senyuman kau ukirkan untukku
Masih jelas setiap lekuk penjuru
Menghiasi wajahmu waktu kau renung aku

Sudah suratan takdir begini
Segalanya sementara
Selagi hayat ku masih ada
Kau bertakhta di hatiku

Beralih…musim ke musim
Hati tetap serupa
Tiada yang berubah
Dari hari dikau pergi, dikau pergi
Dikau pergi…

nuffnang_bid = “7daffbbf82619fe523c23a8655fd2ee8”;

Aku baru dapat lirik ni. member aku yg email. Sumber dr www.budiey.com.

Kalau ikutkan rata2 org mesti cakap lagu ni best. Memang best pun kan. Lagu untuk si Akim Af7 pun best jugak. Cuma aku nak komen sikit, masa Final AF7 tu, aku rasa agak tak adil. Kalau dulu2, masa AF6, Pelajar Final dpt lagu dr mereka (komposer2) yg kita tak penah dgr pun. Which is (pinjam ayat Adlin) is fair. Tp musim baru Hafiz dah dapat sentuhan Aidit Alfian (betulke eja nama dia cam tu).
Satu Malaya, kalau sebut nama Komposer ni, berduyun-duyun nak mintak lagu dr dia. Yes of coz Hafiz bagus. Sedangkan, lagu2 Pelajar Akhir lain, aku rasa tak penah dgr pun komposer sehebat Aidit. Melainkan Zul, laki si ISMA tu kira suam suam kuku jer la…
Umpama, kalau Hafiz bawak BMW, takkan nak race dgn Akim, Aril, Yazid dan Isma yg bawak kancil jer???

Betul ker apa yg aku rasa ni? Apa komen diorang pengajar2 AF7 yer?

Tags:
2 Comments

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.