Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

Menang Hadiah Ketiga Tech Kaiju Contest 2013

Awal pagi hari ni menceriakan hari Selasa dan minggu pertama Februari 2014 untuk MrJocko. Ada banyak berita baik, tetapi yang ini antara Terbaik setakat hari ni, tahun 2014. MrJocko menang hadiah ketiga dalam Tech Kaiju Contest yang dianjurkan oleh Ninetology Malaysia.

Tech Kaiju Contest 2013

Pagi tadi MrJocko menerima emel dari Eric Ninetology Malaysia dan mengesahkan MrJocko menang tempat ketiga Tech Kaiju Contest, Alhamdulillah. Tujuan asal join Tech Kaiju ialah untuk dapat peluang review SmartPhone dari Ninetology Malaysia tetapi akhirnya memberikan kemenangan kepada MrJocko.

Hasil dari kemenangan ini MrJocko akan terima Cash RM1,000 dan Satu (1) Unit SmartPhone dari Ninetology pilihan MrJocko. Berbaloikan? :).

 

Tech Kaiju winner

 

 Tech Kaiju Contest 2013

MrJocko dah guna Ninetology U9 X1 dan rasanya nak mintak pulak Ninetology U9 Z1+. Gadget ni punyai 13Mp Camera, 5.0″ screen, 1.2Ghz QuadCore dan smartphone termahal Ninetology ;).

 

Terima kasih kepada pembaca blog MrJocko.com dan juga Ninetology Malaysia kerana memilih MrJocko sebagai salah seorang pemenang. MrJocko memang support product Ninetology Malaysia.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.