Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

Nasib baik tak Pancit

Aku ingatkan tayar kereta aku pancit.
Hari ni aku off. Khalish demam. Sian lak nak letak kat Nursery. So, aku ambik cuti. Dah alang2 cuti, ambik peluang servis tayar kereta aku. Asyik takder angin jer.
Tadi singgah servis tempat biasa. Skali check kepala nuts masuk angin tu ada bocor skit. So, kena adjust sikit jer. Pastu buat alignment, balancing dan adjust chamber depan.
Buat awal2 la senang, mana tau dekat raya kereta banyak… Tak yah nak Q lama…
Sent from my BlackBerry® smartphone

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.