Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

Ni Gambar Hantu Lift

Kalau korang belum pernah melihat hantu, jom tengok ramai-ramai gambar hantu kat sini. Katanya gambar ini dirakam oleh seorang Nurse yang bekerja di sebuah Hospital di Melaka.
Nak caya atau tidak terpulang. Tapi sememangnya MrJocko tak percaya. Kalau hantu pun, apsal la dia pose terbaring cam tu, senget lak tu. Kalau hantu pun, tak yah la nak pelik sangat. Depan mata kita sendiri pun ramai hantu. Ntah-ntah kita pun hantu bila masa kita buat benda jahat… Kan kan?
Encik reporter, cover citer lain la, citer hantu ni citer low class la…

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.