Site icon Travel Blogger Malaysia

Niu Air Frankfurt Hotel Germany Akan Siap Quarter 4 2019

Ada satu lagi hotel baru bakal memenuhi pilihan pelancong ke Frankfurt, Germany. Niu Air Frankfurt Hotel Germany Akan Siap Quarter 4 2019. Select Group dengan sukacitanya mengumumkan pengambilalihan 344 bilik niu Air Frankfurt Hotel dari GBI AG, pemaju hotel terbesar di Jerman. Terletak betul-betul di Rebstock Park di Leonardo da Vinci Allee di Frankfurt.
 
Terletak di pintu masuk ke kawasan pameran yang sering dikunjungi, hotel ini akan menampilkan ‘Living Lobby’ yang inovatif dan terbuka sebagai tempat perhimpunan bukan sahaja untuk tetamu hotel tetapi juga untuk penduduk tempatan.

Niu Air Frankfurt Hotel Germany
 

niu-air-hotel_frankfurt
 

Menawarkan penginapan moden, semua bilik dilengkapi dengan peti bluetooth, pelbagai soket, port USB, skrin rata pintar dan Wi-Fi berkelajuan tinggi. Dinding unik dan latar belakang pemandangan di seluruh bangunan adalah ciri khas jenama tersendiri Niu Air Frankfurt Hotel.
 
Mengulas mengenai pembelian itu, Rahail Aslam, Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan, Select Group, menyatakan: “Kami sangat gembira dengan penambahan ‘niu Air Frankfurt’ kepada portfolio hospitaliti Select Group. Pengambilalihan ini selaras dengan strategi kami untuk melabur di pasaran teras Eropah dengan potensi pertumbuhan yang kukuh. Gabungan rekod penghantaran kredibiliti GBI AG yang kredibel, kepakaran Novum Hospitality Group dalam operasi hotel dan lokasi strategik hotel, yang berdekatan dengan pemandu permintaan utama seperti Frankfurt Messe dan lapangan terbang, pastinya akan menempatkan niu Air Frankfurt sebagai destinasi pilihan untuk pengguna yang cerdas dan pameran hebat untuk jenama ‘Niu’ yang menarik. ”
 


 
Reiner Nittka, Ketua Pegawai Eksekutif GBI AG, menganggap perjanjian dengan Select Group satu pencapaian yang signifikan. “Ini merupakan pengiktirafan menarik mengenai bagaimana hotel-hotel yang dibangunkan oleh GBI AG di Jerman telah menjadi bagi syarikat-syarikat hartanah yang beroperasi di seluruh dunia. Memilih kami dari pemilihan global bercakap untuk kualiti hartanah dan pelaburan yang tinggi.”
 
“Pasaran hotel yang berkembang pesat di Frankfurt dengan permintaannya semakin meningkat adalah menentukan komitmen kami untuk transaksi ini,” jelas Uwe Hellendahl, Pengarah Urusan, Duxton Capital – penasihat transaksi untuk pengambilalihan ini.

Bila syarikat besar mengambilalih hotel ini, pasti kualiti dan pengalaman terbaik akan diserapkan sebagai memenuhi ciri-ciri premium terbaik hotel bertaraf dunia. Sebelum ini, kumpulan NIU Hotel punyai rekod antara hospitaliti yang terbaik di dunia.
 

“Menurut Ramalan Hotel Bandar Raya Eropah PwC, pendapatan bilik di Frankfurt meningkat sebanyak 3.7 peratus kepada EUR85 pada 2017. Pendapatan dijangka terus meningkat dalam tempoh dua tahun akan datang dan buat kali pertama Frankfurt mencatat lebih daripada sembilan setengah juta penginapan.”
 


 
Seperti semua hotel jenama niu, nama hotel ini juga diilhamkan oleh lokasi dan persekitarannya. Niu Air Frankfurt terletak di Leonardo da Vinci Allee. Oleh itu, epithet itu ialah ‘Air’ yang merujuk kepada penerbangan dan merupakan penghormatan kepada perintis penerbangan yang juga menjadi wali nama nama jalan yang dekat. Tema udara berterusan dan juga dicerminkan dalam reka bentuk dalaman kontemporari yang diilhami oleh eksperimen penerbangan pertama, termasuk Zeppelin & Co.

Bila ada peluang nak ker Germany ni? Kalau ada memang nak mintak stay di Niu Air Frankfurt 2 – 3 hari. Boleh la buat review hotel dan makanan kat Niu Air Hotel Frankfurt ni.

Exit mobile version