Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

Old Man and His Fren

Aku baru je nak sampai Ofis.

On da way tadi, aku sempat tgk gelagat seorang PakCik ni. Aku agak umur sekitar 60an. Dah pencen kot. Sambil hirup teh tarik kat restoran tu sambil sbelah tangan lagi hisap rokok.

Kendian sampai sorang laki awal 20an. Dan aku bleh agak, itu bukan anak PakCik tu. Sambil order satu Teh Tarik, laki muda tu senyum sambil borak citer pasal semalam. Sambil di sambung gelak PakCik tua ni.

Jauh skali beza tadi aku lihat dia keseorangan sajer. Skang dah ada teman berbual. Walau aku tak tau apa isi kandunga perbualan mereka, aku tetap senyum.

Teruja plak tgk laki muda tu, bleh buatkan PakCik tua tu gembira walaupun sekadar berborak kosong.

Itu la guna kawan2 kot? Lepas aku bungkus Bfast aku, trus ke ofis sambil meninggalkan cerita Pakcik tua dan kawannya itu.

Aku dah tua esok, cam tu jugak kah?

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.