Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

Vivo #passtheswag Lagu Rasmi FIFA Piala Dunia 2018 Russia

Jenama telefon pintar global vivo mengumumkan pelancaran Vivo #passtheswag Lagu Rasmi FIFA Piala Dunia 2018 Russia, pergerakan tarian global yang bertujuan untuk menyatukan kesemua peminat bola sepak dan muzik di seluruh dunia untuk mencipta detik yang tidak dapat dilupakan sempena dengan perlawanan Piala Dunia FIFA 2018 di Russia.

Inisiatif ini akan membawa rakyat bersama-sama melalui bahasa tarian biasa dan lagu-lagu lagu rasmi untuk Piala Dunia FIFA 2018 Rusia, ‘Live it Up’, oleh Nicky Jam, Will Smith dan Era Istrefi. vivo berharap untuk memberi khidmat kepada peminat untuk memenangi kenangan yang tidak dapat dilupakan dan meluahkan diri melalui vivo #passtheswag semasa Piala Dunia, dengan menjajarkan fokus produknya untuk mewujudkan telefon pintar dengan bunyi berkualiti, pengalaman fotografi muktamad dan teknologi canggih.

Baca : Review Smartphone Vivo Malaysia

 


Vivo #passtheswag Lagu Rasmi FIFA Piala Dunia 2018 Russia

Vivo #passtheswag Lagu Rasmi FIFA Piala Dunia 2018 Russia
 

Baca : MrJocko dan Vivo Malaysia

Sebagai sebahagian daripada pelancaran, peminat-peminat dari seluruh dunia digalakkan untuk berkongsi video diri mereka di media sosial kerana mereka #passtheswag mengikut lagu Lagu Rasmi. Vivo Malaysia menyertai pergerakan menarik dengan bekerjasama dengan Tik Tok Malaysia untuk mencabar peminat tempatan untuk # passtheswag dengan berkongsi tarian mereka di Tik Tok. Sepanjang kejohanan, peminat menontonnya juga akan digalakkan untuk #passtheswag semasa vivo Super DJ Show di semua 64 perlawanan.

Bercakap mengenai pengumuman itu, Michael Chang, Pengarah Jenama, Perniagaan Antarabangsa, vivo, berkata, “Piala Dunia FIFA adalah peringkat terbesar dalam bola sepak dunia, dan sambutan besar yang menyatukan orang dari seluruh dunia. Dalam menaja Piala Dunia FIFA 2018, kami menggalakkan peminat melampaui penonton, tetapi untuk menjadi peserta, pencipta, dan untuk membolehkan detik-detik luar biasa dilihat, dikongsi dan diingati. ”

“Di peringkat global, kita telah melihat bagaimana, apabila diikat bersama, muzik dan prestasi berjalan seiring dengan sukan untuk mewujudkan momen yang benar-benar luar biasa. #passtheswag menghidupkan tema kempen “Waktu Saya, Piala Dunia FIFA Saya”, untuk mendapatkan semua orang teruja dan dengan membenarkan peminat menjadi sebahagian daripada Piala Dunia melalui tarian yang menyeronokkan dan menarik “, tambah Chang.

Lagu Rasmi World Cup 2018 Russia

 

vivo Malaysia menambah lebih banyak kegembiraan kepada inisiatif #passtheswag setempat dengan membuang hadiah menarik untuk peminat FIFA World Cup ™ yang mengambil bahagian dalam pertandingan ini. Dengan hanya merekodkan tarian vivo mereka melalui Tik Tok dan berkongsi di halaman media sosial mereka bersama dengan hashtags yang telah ditetapkan (#passtheswag, #vivoMalaysia, # vivoFIFA2018 dan # V9), mereka berpeluang memenangi hadiah wang tunai RM800, bersama-sama dengan edisi terhad FIFA World Cup ™ yang menarik. Tertakluk kepada terma dan syarat.

vivo #passtheswag adalah sebahagian daripada projek Super Time vivo yang juga terdiri daripada aktiviti bertema muzik seperti vivo Super DJ Show di semua perlawanan, dan vivo Super Time semasa Performance Song Official di Pertandingan Perlawanan Akhir. Bersama-sama dengan program jurugambar Super Fan vivo, yang memberikan peminat peminat tanpa henti, stadium dan sesi pemanasan untuk menangkap dan berkongsi detik-detik yang luar biasa, vivo Super Time adalah sebahagian daripada kempen Piala Dunia global, ‘Waktu saya, FIFAKu Piala Dunia’.

Layari Vivo #passtheswag Lagu Rasmi FIFA Piala Dunia 2018 Russia
Instagram: @vivoMalaysia #passtheswag #vivoMalaysia #vivoFIFA2018 #V9
Facebook: @vivoMalaysia #passtheswag # vivoMalaysia #vivoFIFA2018 #V9
Tik Tok: #passtheswag # vivoMalaysia #vivoFIFA2018 #V9

One Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.