Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

Peraduan Samsung Sukan Asia Incheon 2014 Korea Selatan

Peraduan Samsung Sukan Asia Incheon 2014 Korea Selatan. Sempena Samsung baru-baru ini mengumumkan kempen “Our Game, Our Pride”, Samsung Malaysia Electronics akan menerbangkan seramai 88 rakyat Malaysia yang bernasib baik untuk bersorak dan menyokong pasukan kebangsaan pada Sukan Asia Ke-17 yang akan datang di Incheon, Korea Selatan. 

Untuk menyertai peraduan ini, pengguna hanya perlu membeli sebarang produk Samsung (Pusat Digital Samsung dan Samsung Mobile) bernilai RM1,500 dan ke atas bermula dari 16 hingga 31 Ogos 2014*. Dengan pembelian ini, mereka berpeluang untuk memenangi hadiah perjalanan 5 hari 3 malam ke Incheon, Korea Selatan untuk menyokong pasukan Samsung – Dato ‘Lee Chong Wei dan Pandelela Rinong pada kejohanan Sukan Asia tersebut. 

Simpan resit pembelian anda sebagai bukti pembelian dan daftar penyertaan anda di www.myasiangames.com.my

Peraduan Samsung Sukan Asia Incheon 2014 Korea Selatan

Peluang Sertai Peraduan Samsung Sukan Asia Incheon 2014 

Anda berpeluang untuk menjadi salah satu daripada 44 pemenang untuk memenangi sepasang tiket (2 tiket setiap pemenang), ke Incheon, Korea Selatan sempena Sukan Asia Ke-17.

“Samsung menghargai nilai sukan dan kami percaya dalam kuasa sukan untuk memberi inspirasi dan membawa inspirasi peminat bersama-sama. Ini adalah salah satu sebab utama mengapa Samsung telah terus menyumbang kepada kemajuan budaya sukan di samping menemui dan memupuk atlit sukan yang berbakat besar, “kata Lee Dong Yong, Presiden Samsung Malaysia Electronics.

Sebagai Penaja Prestige yang telah lama menaja Sukan Asia, Samsung akan beroperasi beberapa inisiatif pemasaran yang inovatif yang direka untuk meniru kejayaan inspirasi kempen masa lalu dan membawa pengalaman Sukan Asia kepada penonton di seluruh Asia. Inisiatif termasuk Pasukan Samsung, Samsung Social Caster dan program ‘Samsung Most Player Value Award’.

Program Pasukan Samsung akan membawa bersama-sama 26 atlet dari pasukan kebangsaan dari negara China, Thailand, Malaysia, India dan Jordan. Dua anggota pasukan dari Malaysia adalah Dato ‘Lee Chong Wei, pemain badminton No.1 dunia, dan Pandelela Rinong, pemenang pingat gangsa dalam acara terjun di Sukan Olimpik London 2012.

Atlit Pasukan Samsung akan memainkan peranan yang penting sebelum dan semasa Sukan Asia Ke-17 berlangsung dengan mengambil bahagian dalam pelbagai aktiviti menggunakan media, termasuk TV dan Digital Media, berkongsi cerita peribadi pada kejayaan mereka untuk memberi inspirasi kepada peminat.

Samsung telah menjadi penaja untuk Sukan Asia sejak 1986 selain menjadi Rakan Kongsi Prestige untuk sukan tahun ini. Samsung juga akan menyediakan sokongan dalam pelbagai cara termasuk peralatan mudah alih, produk audio dan visual dan peralatan rumah atlit. Paling utama, Samsung akan membekalkan komputer peribadi kepada kakitangan Olimpik untuk Sukan Asia ke-17.

Untuk maklumat lanjut dan mendaftar untuk peraduan ini, layari www.myasiangames.com.my. Anda juga boleh melawat http://www.samsung.com/my/ atau mengikuti Samsung Malaysia atau laman Facebook Samsung Mobile Malaysia di https://www.facebook.com/samsungmalaysia atau https://www.facebook.com/samsungmobilemalaysia .

* Mengikut Terma dan Syarat

 Peraduan Samsung Sukan Asia Incheon 2014 Poster

Peraduan Samsung Sukan Asia Incheon 2014 Korea Selatan

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.