Site icon Travel Blogger Malaysia

Promosi British Airways MATTA FAIR 2016 Dengan Nilai Hebat

Sempena dengan promosi MATTA FAIR 2016 akan datang syarikat British Airways menawarkan promosi pakej tambang dengan nilai berpatutan kepada semua kabin penerbangannya termasuk penerbangan paling berteknologi dengan Boeing 787-9 Dreamliner kepada pelancong dari Malaysia.

Promosi British Airways MATTA FAIR 2016 ini meliputi semua penerbangan termasuk tambang pergi balik khas yang menawarkan 10 destinasi popular di seluruh rangkaian syarikat penerbangan British Airways ini termasuk London, Dublin, Amsterdam, Barcelona, ​​Zurich, Rome, Paris, Berlin, Edinburgh dan New York.

Untuk promosi tiket penerbangan ini, tempahan hendaklah dibuat pada bulan Mac 2016 di laman web www.ba.com untuk perjalanan antara 1 Mac sehingga 31 Disember 2016.

Promosi British Airways Matta Fair

 
Sempena dengan promosi British Airways MATTA FAIR 2016, harga tambang pergi balik khas bermula dari RM3,398* dalam kelas ekonomi World Traveller dan RM5,598* pada World Traveller Plus ekonomi premium. Pelanggan akan mendarat di ‘homeground’ British Airways, Lapangan Terbang London Heathrow Terminal 5 (yang telah memenangi anugerah) dan kemudiannya akan meneruskan perjalanan sambungan seterusnya di seluruh UK atau Eropah.
 
Vivian Tan-Loh, British Airways Country Manager di Malaysia berkata: “British Airways akan mempunyai promosi yang agresif di MATTA FAIR 2016 tahun ini, bermula dari 11-13 Mac 2016 di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di Kuala Lumpur. Singgah di gerai no 1099 dan 1100 yang terletak di Dewan 1 PWTC.
 
“Selain jualan semua kabin penerbangan kami, British Airways juga akan mempunyai dua bandar satu promosi harga istimewa khas. Pelanggan yang menempah tiket World Traveller dan World Traveller Plus kami boleh memilih untuk terbang ke satu bandar tambahan melalui London tanpa sebarang kos tambahan.”
 
Bandar-bandar tambahan yang pelanggan boleh memilih untuk melawat termasuk New York, Boston, Rio de Janeiro, Zurich, Dublin, Edinburgh, Berlin, Paris, Amsterdam, Rom dan Barcelona.
 
Pesawat Boeing 787-9 adalah pesawat yang paling berteknologi maju yang menawarkan perjalanan yang lebih lancar, dengan sensor terbina dalam menangani kesan pergolakan dan mengurangkan loya untuk pelanggan yang mengalami mabuk perjalanan. Dengan tekanan udara kabin lebih rendah daripada pesawat tradisional, pelanggan akan melihat peningkatan jumlah oksigen dan kelembapan di udara kabin, membantu untuk mengurangkan kesan-kesan jet-lag dan mata kering.

Pesawat itu juga merupakan salah satu pesawat yang paling tenang dan terbaik di dunia. Ia mempunyai kesan bunyi yang lebih kecil daripada pendahulunya, iaitu 60% lebih kecil daripada pesawat bersaiz sama. Tiada bunyi lebih daripada 85 desibel, dan ia akan menjadikan penerbangan anda sangat selesa.
 
Untuk tempahan dan maklumat lanjut, sila layari www.ba.com

Exit mobile version