Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

Public Mutual Annual Awards Nite 2014 Di MIECC

Annual Awards Nite 2014 Public Mutual Berhad telah selamat berlangsung di MIECC di Mines semalam, 18 Mei 2014. Nampaknya tahun ini, MrJocko masih lagi berpeluang dan dijemput untuk menghadiri majlis makan malam tahunan khas untuk ‘Qualifier dan Top Unit Trust Consultant’ seluruh Malaysia untuk sales 2013.

Untuk makluman, kesemua Unit Trust Consultant yang hadir pada malam tersebut layak untuk ke Trip 1, Trip 2 dan Trip Challenge yang dianjurkan oleh pihak syarikat Public Mutual Berhad. Tahun ni, rezeki MrJocko ke Trip 2, trip ke Seoul, Korea Selatan.

Hari ini, bermula pagi tadi, sudah ada beberapa kumpulan sudah bergerak ke KLIA dan meneruskan perjalanan ke Destinasi masing-masing iaitu trip 1 Ho Chi Minh, Trip 2 Seoul, dan trip 3 ke Istanbul.

PUBLIC MUTUAL ANNUAL AWARDS NITE 2014

Public Mutual Annual Awards Nite 2014

Public Mutual Annual Awards Nite 2014

Public Mutual Annual Awards Nite 2014

Public Mutual Annual Awards Nite 2014

Semalam juga, team Agency bawah kendalian MrJocko sempat merakamkan kenangan di Annual Awards Nite 2014 di MIECC ini. Alhamdulillah, tahun ni, dari group Agency Emperor, bawah kendalian MrJocko sahaja, ada dua Qualifier Trip ke Ho Chi Minh iaitu bor Helmi dan Mimie Jay. Congrats.

Sebelum bi MrJocko sendiri pernah sertai NSC Trip pertama ke Phuket, NSC Trip ke-2 kali ke Tokyo, NCS Trip tahun ke-3 Taipei dan ini NSC Trip ke-4 ke Seoul. Semoga selepas ni, tahun mendatang akan ada lagi trip percuma 🙂

Semua trip ini MrJocko dapat PERCUMA dengan syarikat Public Mutual. Dulu MrJocko buat part time dan Alhamdulillah, gaji yang dapat setiap bulan boleh buat tampung belanja seharian. Semua orang boleh buat, cuma nak atau tidak jer… Berminat??? Boleh call MrJocko atau emel jocko312@yahoo.com untuk maklumat lanjut… Kita slow talk hati ke hati…

Public Mutual Annual Awards Nite 2014

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.