Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

Rancangan Maharaja Lawak Mega 2012 Minggu 1

Tahun lepas, Osbon dinobatkan sebagai Juara Maharajalawak Mega yang pertama. tahun ini, saksikan pula persaingan pelawak-pelawak ternama beraksi bagi meraih gelaran Maharajalawak Mega 2012! Ini sedikit info tentang Rancangan Maharaja Lawak Mega 2012 Minggu 1

Malam ini akan berlangsungnya Maharaja Lawak Mega 2012 secara langsung di Astro Warna dan Mustika HD. Peserta pelawak-pelawak Maharaja Lawak Mega 2012 ini terdiri daripada peserta dari 3 negara, Malaysia, Singapura dan Indonesia.

Baca : MrJocko dan Rancangan TV

So, tunggu la kemunculan Maharaja Lawak Mega 2012 Minggu 1 di kaca TV anda pada jam 10.00 malam nanti di saluran Astro Warna dan Mustika HD. Siapa yang bakal jadi juara? Mampukah Boboi menjadi juara Maharaja Lawak Mega 2012 dengan tambahan ahli mereka iaitu Nabil di samping ahli asal Afdlin dan Harun Salim Bachik. Atau Abon yang kini bersama Sathiya dengan nama baru Sabon, akan mengekalkan legasi kejuaraan Osbon musim lalu. Bagaimana dengan Jozan? 
MrJocko dan famili semestinya akan berada depan TV untuk sama-sama gelak guling menonton minggu pertama 16 November 2012, Maharaja Lawak Mega 2012 ini.
Eh! Antara Mamu, Balas dan Kechik, siapa yang dapat KERUSI PANAS atau HOT SEAT Maharaja Lawak Mega 2012 ni??? Jom saksikan Maharaja Lawak Mega 2012 Minggu seterusnya

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.