Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

Sedapnya Resipi Asam Laksa Di Restoran Papparich

Teringat-ingat Sedapnya Resipi Asam Laksa Papparich. Asam Laksa kat sini boleh dikatakan agak original. masuk ke mulut, dah tahu kuahnya ada banyak isi ikan, tak macam sesetengah asam laksa.

Pertama kali singgah di Papparich Shah Alam, MrJocko rasa menu Asam Laksa yang ada dalam senarai Papparich. Mulanya nak makan mee curry, tapi rasa macam dah biasa sangat. So, cuba la Asam Laksa.

Baca : Menu-menu Sedap Ketika Food Review Blogger Malaysia

Sedapnya Resipi Asam Laksa

resipi-asam-laksa-paparich

Kuahnya memang terasa jugak la. Rasa campuran sedikit nenas masam dengan kuah memang sedap. Tambah pulak dengan ikan yang banyak menjadikan Asam Laksa Papparich ni sedap jugak untuk dinikmati time petang-petang.

Untuk menu seperti ini, walaupun nampak hidangan kecil jer, tetapi resipi Asam Laksa Papparich ni boleh la buat alas perut. Kenyang.

InsyaAllah, kalau berkesempatan singgah di Restoran Papparich yang lain, nanti nak cuba menu lain pulak.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.