Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

Rotiboy yg sedap…

Korang penah makan Rotiboy kan? Mula2 kluar dulu produk Rotiboy ni, memang laris. Sampaikan masa tu aku kat opis ni pun bleh jual 100-150pcs sehari. Aper tak nya, kalau korang dpt jer Rotiboy, baunyer mak aiii… sedapnya. Bau kopi aroma lembuttt jer. Tambah2 time petang. Kena lak ngan teh tarik atau nescafe… Fuh! memang berbaloi.

Masa aku start jual Rotiboy ni harga dia RM1.50 jer. skang dah jadik RM1.80 dah. Tp still murah kot, since rasa dia cukup enak. Hahaha!

Ni cier jumaat lepas. Last day kat ofis bulan Ogos. Di tambah dgn minggu depan Puasa, so, ramai la akak2 kat dept aku ni nak belanja makan. Dr pagi dah pekena nasi campur, dgn lauk kari ayam, rendang daging, dalca, acar dan mcm2 jens kuih muih lagi. Sampaikan tak larat aku nak tolak. Kira tghari takyah makan lagi dah. masuk ke petang lepas jumaat, bertimbun2 kuih ader kat pantry. Paling menarik, Rotiboy. Masuk jer pintu ofis, aku dah bau dah keharumannya. Hehehe, sedah seh, sib baik sorang satu jer dapat. Kalau dapat lebih, harus aku bedal satu atau dua ketul lagi… Hehehe

Trima kasih kpd saper yg blanjer.

nuffnang_bid = “7daffbbf82619fe523c23a8655fd2ee8”;

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.