Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

Rumah Baru Aku

Bila dah lama duduk kat Kondo, makin lama makin rasa sempit. Anak-anak dah besar. Bilik yang 3 sekarang rasa macam tak cukup. Makin lama rasa barang makin banyak, bilik tetap sama cam dulu. Tak jadi ni, kena beli rumah baru.

Camana dengan rumah baru ni, Ok tak? Aku rasa hall tak da la besar, tapi nampak kecik, tapi bilik tido dan bilik air dia sangat la cantik…
Susunan kabinet, wardrobe dan juga katil dan meja sangat la menarik dan melertz. Semua di penuhi cermin membuatkan bilik itu nampak besar dan luas sesangat.

Bilik kedua ni memang aku suka, nampak luas dari biasa. Ermmm, kalau la cukup duit, sekarang jugak aku beli cash. Tapi nak buat camana, rumah ni mahal ooo,,, Nak tau berapa harga? Aku dengar RM500,000… erk!!! Sila telan air liur dua tiga kali,,, 

MrJocko.com

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.