Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

Selamat Menyambut Maal Hijrah dan Tahun Baru

Tahun ni kira selang seli plak kita sambut tahun baru. Mula2 dgn Maal Hijrah 1430. Selang 3 hari lagi kita sambut tahun baru Masihi 2009.
Dr semlm, aku memang nak jalan2 kluar dr KL ni, tp nak wat camana, dah 3 hari aku selsema. Nak drive jauh2 takut tak larat plak. Nak tak nak, duk pusing2 KL jer la. Minggu depan bleh jalan lagi kalau panjang umur. Tapi, nak kemana???
Kul 5 pagi tadi dpt sms dr Hamid. Ckp dia dah duk KLIA. Tgh tunggu nak masuk ke kapal. Erm,,, ilang lagi la sorang member aku. Lama lak tu, 3 tahun. Jauh pun satu hal… nak kena naik flight sampai 12 jam. Fuh!…
One Comment

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.