Site icon Travel Blogger Malaysia

Tawaran Harga Murah AirAsia Setiap Minggu Ogos 2022

Musim cuti-cuti hampir tiba. Bulan Ogos bulan rakyat Malaysia meraikan Hari Kebangsaan dan juga akan disambung dengan Hari Malaysia pada 16 September. Ramai antara kita yang pastinya sudah merancang untuk pergi bercuti. Ini masa terbaik anda untuk sama-sama ambil peluang di Tawaran Harga Murah AirAsia Setiap Minggu Ogos 2022 bermula sekarang hingga akhir 31 Ogos 2022.

Tawaran ini terbuka kepada semua dan ia tawaran harga murah dan terbaik untuk harga tiket penerbangan, tempahan makanan, tempahan kenderaan e-hailing dan juga beberapa peraduan yang dianjurkan oleh pihak AirAsia bagi meraikan kedatangan bulan Kebangsaan Malaysia tahun ini.

Baca : Tiket Murah Di AirAsia

Tawaran Harga Murah AirAsia

 


Tawaran Harga Murah AirAsia Setiap Minggu Ogos 2022

Tawaran Harga Murah AirAsia Setiap Minggu Ogos 2022

Antara highlight promosi AirAsia blan Ogos 2022 termask harga tiket yang murah, diskaun sehingga 40% atas tempahan makanan anda dia AirAsia Food, tempah 10 AirAsia Food dan berpeluang dapatkan tiket ke Langkawi secara Percuma, Peraduan Lucky Shopper, diskaun RM5 dengan tempahan AirAsia Ride kali pertama dan banyak lagi.


 

Untuk kami, promosi seperti ini mampu mengembalikan kemeriahan jenama AirAsia dan akan memberikan keuntungan kepada potensi pelanggan yang pantas mendapatkan tawaran ini melalui aplikasi AirAsia Super App.

31% OFF AirAsia flights, 40% off on Food orders, lots of discounts, and a chance to win free flights – all happening this week on airasia Super App. 🔴 Grab ‘em now!

Dapatkan tawaran Tawaran Harga Murah AirAsia, promosi terbaik ini sepanjang bulan Ogos 2022 hanya di AirAsia Super App.

Makluman

Travel Requirements

*Important Reminder : This page serves as your guidance only.

The list of travel requirements info stated here are a compilation of summarised regulations in the countries/destinations where our flights are operating.

As the travel requirements worldwide continue to change from time to time, there are times when the information stated below might not be up-to-date and may be obsolete at the time you are viewing it.

Therefore, for more reliable, latest, and verified information in your destinations, we strongly encourage all travelling guests to also check the travel restrictions with the respective government of your destination country / state directly prior travelling with us.

Sumber : AirAsia.com

Exit mobile version