Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

Tawaran Eksklusif Tiket Penerbangan Qatar Airways Matta Fair 2022

Qatar Airways teruja untuk mengumumkan tawaran eksklusif dan tawaran menarik bagi penerbangan domestik dan luar negara mereka di Pameran Persatuan Ejen Pelancongan dan Pengembaraan Malaysia (MATTA) yang dianjurkan di Pusat Dagangan Dunia (WTC), Kuala Lumpur bermula dari 7 hingga 13 April 2022.

Walau apa pun destinasi impian anda, Qatar Airways menyediakan sesuatu untuk semua orang yang menawarkan pelbagai kategori tambang merentas kelas perniagaan dan ekonominya. Penumpang akan dapat menikmati diskaun sehingga 15% apabila mereka menempah dalam talian melalui Qatar Airways Explore The World Again atau melalui ejen pelancongan pilihan. Dengan sempadan Malaysia dibuka semula sepenuhnya, penumpang boleh meneroka dunia sekali lagi dan memanfaatkan promosi ini untuk perjalanan sehingga 31 Januari 2023.

Baca : Laluan Penerbangan Langkawi Qatar Airways

Qatar Airways Matta Fair 2022

 


Tawaran Eksklusif Tiket Penerbangan Qatar Airways Matta Fair 2022

qatar airways matta fair 2022
 

Malaysia menutup sempadannya selama kira-kira dua tahun akibat pandemik COVID-19. Dengan pembukaan semula, bukan sahaja rakyat Malaysia kini boleh melancong ke luar negara seperti biasa, malah pelancong asing juga boleh memasuki negara itu. Syarikat penerbangan itu menawarkan dua penerbangan setiap hari dari KL ke Doha di mana penumpang boleh menikmati sambungan lancar ke lebih 140 destinasi merentasi rangkaian global syarikat penerbangan yang luas melalui lapangan terbang terbaik di dunia, Lapangan Terbang Antarabangsa Hamad, termasuk pintu masuk di Eropah seperti Perancis, Denmark, Sepanyol , Jerman dan U.K.

Dato’ Muzammil Mohamad, Pengurus Wilayah Qatar Airways untuk ASEAN berkata: “Selepas dua tahun yang panjang, kami gembira Malaysia telah membuka semula sempadannya sepenuhnya. Pameran MATTA tahun ini dijangka menjadi yang terbesar dan saya teruja untuk orang ramai mengambil penerbangan seterusnya untuk meneroka dunia sekali lagi.
 

qatar airways matta fair 2022
 

Qatar Airways telah terbukti sebagai syarikat penerbangan yang boleh dipercayai dan dipercayai kerana kami adalah salah satu daripada segelintir yang tidak pernah berhenti terbang semasa pandemik. Kami juga berada di tempat terbaik untuk memenuhi permintaan perjalanan yang semakin meningkat dan seterusnya. Malah, kami mengendalikan penerbangan 14 mingguan di laluan Kuala Lumpur-Doha kami dan penumpang kami juga akan dapat menikmati menu makanan lazat berinspirasikan tempatan yang dicipta oleh ikon chef selebriti Malaysia, Chef Wan, dalam beberapa bulan akan datang. ”

Sebuah syarikat penerbangan yang memenangi pelbagai anugerah, Qatar Airways telah dinobatkan sebagai ‘Syarikat Penerbangan Terbaik Dunia’ dalam Anugerah Syarikat Penerbangan Dunia terkini, yang diuruskan oleh organisasi penarafan pengangkutan udara antarabangsa Skytrax. Hab syarikat penerbangan itu, HIA, baru-baru ini diiktiraf sebagai ‘Lapangan Terbang Terbaik di Dunia 2021’, menduduki tempat nombor satu dalam Anugerah Lapangan Terbang Dunia Skytrax 2021.
 

qatar airways matta fair 2022
 

Di samping itu, Qatar Airways telah menjadi syarikat penerbangan global pertama di dunia yang mencapai Penilaian Keselamatan Syarikat Penerbangan COVID-19 5 Bintang yang berprestij oleh Skytrax. Ini susulan kejayaan Lapangan Terbang Antarabangsa Hamad (HIA) sebagai lapangan terbang pertama di Timur Tengah dan Asia yang dianugerahkan Penarafan Keselamatan Lapangan Terbang COVID-19 Skytrax 5 Bintang. Anugerah ini memberikan jaminan kepada penumpang di seluruh dunia bahawa langkah-langkah kesihatan dan keselamatan syarikat penerbangan itu tertakluk kepada standard tertinggi profesional, penelitian bebas dan penilaian. Untuk butiran penuh tentang semua langkah yang telah dilaksanakan di atas kapal dan di HIA, sila lawati qatarairways.com/safety.

Jadual Penerbangan Qatar Airways di Malaysia:

Penerbangan 14 mingguan:

Kuala Lumpur (KUL) ke Doha (DOH) QR849 berlepas: 20:35 tiba: 23:15 (setiap hari)

Kuala Lumpur (KUL) ke Doha (DOH) QR853 berlepas: 02:45 tiba: 05:25 (setiap hari)

3 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.