Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

Promosi Tiket Murah Malaysia Airlines Matta Fair 2019

Syarikat penerbangan utama negara, iaitu Malaysia Airlines adalah antara penaja utama Matta Fair 2019. Dengan menjadi antara tulang belakang sempena dengan promosi Tahun Melawat Malaysia 2020, syarikat penerbangan ini menawarkan harga Promosi Tiket Murah Malaysia Airlines Matta Fair 2019 dan ia sedang dilanjutkan tempohnya.

Bagi mereka yang tidak berkesempatan untuk ke Matta Fair 2019 di PWTC, ini peluang anda untuk membeli tiket penerbangan murah dengan kemudahan bertaraf 5 bintang pada harga yang cukup murah, semurah pakej harga RM79 bagi penerbangan domestik.

Baca : Pakej Pelancongan Murah Matta Fair 2019

tiket murah malaysia airlines

 


Tiket Murah Malaysia Airlines Matta Fair 2019

Promosi Tiket Murah Malaysia Airlines Matta Fair 2019 08

Promosi Tiket Murah Malaysia Airlines Matta Fair 2019 02
Promosi Tiket Murah Malaysia Airlines Matta Fair 2019

Sempena dengan promosi harga tiket murah MAS (Malaysia Airlines) di Matta Fair bulan September 2019, anda bakal berpeluang membeli harga tiket penerbangan Malaysia Airlines dari serendah RM79 sahaja bagi penerbangan satu hala.

Antara destinasi pelancongan Domestik yang menarik untuk anda pilih ialah ke Pulau Pinang, Langkawi, Kuala Terengganu dan Johor Bahru dengan tawaran harga tiket penerbangan cuma RM79 sahaja (untuk satu hala).

Manakala harga promosi tambang murah Malaysia Airlines ke Sibu dan Kuching, masing masing berharga cuma RM119 sahaja. Dan untuk ke Kota Kinabalu, cuma RM169 sahaja bagi perjalanan satu hala. Harga tiket penerbangan ini sangat berbaloi dan murah.

Baca : Pengalaman Terbang dengan Malaysia Airlines KLIA

Pakej Murah Malaysia Airlines Matta Fair 2019

Promosi Tiket Murah Malaysia Airlines Matta Fair 2019 01

Promosi Tiket Murah Malaysia Airlines Matta Fair 2019 03

Untuk tiket penerbangan MAS ke luar negara, ada promosi ‘Fly Now, Pay Later’ (Terbang Dahulu, Bayar Kemudian) dengan tidak ada sebarang Charge Tambahan (No Interest). Tempat menarik yang boleh anda beli dengan promosi ini antaranya ialah ke destinasi Osaka, Tokyo, Seoul, Taipei, Perth, Sydney dan banyak lagi.

Kalau anda bercadang nak travel ke Eropah, penerbangan MAS juga ada buat promosi harga tiket penerbangan murah sehingga 40% diskaun harga tiket. Wow!!! Sangat berbaloi untuk semua.

Promosi Tiket Murah Malaysia Airlines Matta Fair 2019 04

Promosi Tiket Murah Malaysia Airlines Matta Fair 2019 05

Promosi Tiket Murah Malaysia Airlines Matta Fair 2019 06
Contest Malaysia Airlines Matta Fair 2019

Untuk informasi semua, tawaran harga tambang murah syarikat Malaysia Airlines sempena Matta Fair September 2019 ini akan dilanjutkan sehingga tarikh hari Jumaat, 13 September 2019.

Maklumat lebih lanjut dengan tawaran tambang murah dan pakej-pakej menarik, boleh layari laman web rasmi Malaysia Airlines.

3 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.