Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

Sponsored Post – MTV World Stage 2012

 

Korang tahu tak yang MTV World Stage 2012 akan datang lagi di Malaysia??? Sebelum ni pernah tak korang datang dan saksikan kehebatan konsert MTV World Stage tahun lepas?

 

 

MTV World Stage Live In Malaysia ini adalah salah satu konsert secara LIVE di hadapan penonton yang di anggarkan sehingga 15,000 orang dan konsert ini di taja oleh Sunway Integrated Resort City, Lenovo, Xpax dan Twisties di samping penaja siaran oleh pihak Astro.

 

Jika korang adalah peminat Mizz Nina, Jay Park, Kara dan semestinya bintang antarabangsa Justin Bieber, semestinya korang akan ke MTV World Stage 2012. Konsert ini akan di adakan pada 14 Julai 2012 di Surf Beach di Sunway Lagoon bermula seawal 3.00 petang.

 

 

 

Macamana nak dapatkan tiket PERCUMA ke MTV World Stage 2012 Live In Malaysia???

 Korang boleh mendapatkan tiket PERCUMA apabila anda menambah nilai atau melanggan PRABAYAR Reload RM60 dan ke atas untuk mendapatkan DUA tiket PERCUMA.

Caranya:Langkah 1: Daftar dengan menghantar MTVke 28881

Langkah 2: Setelah menerima SMSpengesahan pendaftaran, tambah nilai RM60 (terkumpul) dan di atasuntuk mendapatkan baucar mudah alih untuk menebus DUA tiket PERCUMA.

 

Terma dan Syarat:

 

Terhad kepada DUA tiket satu nombortelefon bimbit.

Dan menambah nilai Pendaftaran mestidilakukan sebelum 10 Julai 2012.

Baucar mudah alih hendaklah ditebussebanyak 12 Julai 2012.

Ketersediaan tiket adalah tertaklukterlebih dahulu datang, dia dapat asas.

 

FACEBOOK

Ada yang Istimewa untuk anda apabilaanda klik butang “LIKE”. Menjadi peminat Xpax / U.O.X. /S.O.X. di Facebook dan anda boleh menjaringkan tiket ke PeringkatDunia MTV Live di Malaysia 2012. Bermula 26 jun 2012, anda boleh logmasuk ke Xpax / UOX / SOX Facebook halaman di www.facebook.com/xpaxfb atau www.facebook.com/uoxfb atau www.facebook.com/soxfbdan menggunakan “Time To Muxic” dalam Aplikasi Facebook.

 

Dari 26 Jun 2012 hingga 8 Julai 2012gunakan aplikasi untuk menyebarkan berita tentang Peringkat Dunia MTVdan berkongsi dengan seberapa ramai kawan yang mungkin. Lebih banyakanda berkongsi, semakin banyak mata anda mendapat dan ini akanmenjejaskan kedudukan anda dalam Leaderboard apl. Menjadi salah satutop 25 point-getters dan anda akan memenangi EMPAT pas ke MTV World Stage 2012!

 

Kemudian, pada 14 Julai, 0:00, andaboleh log masuk untuk xpax.com.my / timetomuxic di telefon bimbitanda untuk mendaftar masuk konsert dan menandakan foto MTV WorldStage anda dengan Xpax dengan menyambungkan akaun Facebook anda kelaman. Setiap check-in dan foto tagged anda akan mendapat mata yangboleh memenangi anda berpindah kepada MTV World Stage selepas parti.Sepuluh peminat dengan mata terbanyak akan mendapat orang-orang paseksklusif!

 

 

MUSICUBE
Memuat turun dipilih Call Me Tones danTrue Sound atau Lagu Penuh untuk mempunyai peluang untuk mendapatkantiket PERCUMA untuk MTV World Stage.

 

Untuk Muat Turun Me Nada: Dail * 888 *<code> # tekan CALL.

Untuk Muat Turun Lagu Penuh: Send FS<jarak> lagu kod kepada 21308.

Download True Sound: Send TT <jarak>lagu kod kepada 21308.

 

FRENCUBE (MOKOMOBI, SPEESH, FRENZER,FRENSPOT)

Anda dan rakan anda boleh menjadi carauntuk MTV World Stage anda secara PERCUMA! Sertai Frencube denganmendail * 888 * 219 #. Hantarkan seperti superstar dan memuat naikgambar ke Frencube untuk berpeluang memenangi tiket PERCUMA.

 

CUBE RADIO Jukebox

Hanya merakam suara anda menjerit “ILove Justin Bieber” dengan cara yang paling lama dan paling gilauntuk mendapatkan tiket ke MTV World Stage Live di Malaysia 2012!Dail * 1185 untuk peluang.

 

Peluang Sekali-Sepanjang-Hayat

Ini sangat penting untuk anda kerana iasatu peluang Sekali-Sepanjang-Hayat kerana anda berpeluang memenangiSATU PASS untuk bertemu dan sesi menyambut superstar sendiri dansemua yang anda perlu lakukan adalah memuat turun lagu-lagu beliau”Boyfriend” dan “Die In Your Arms” sebagai CallMe Tones anda kemudian menghantar mereka kepada rakan-rakan andasebagai hadiah.

 

Untuk memuat turun, type CMT <jarak>songcode dan hantar ke 22990 atau dail * 888 * <songcode> # dantekan CALL.

 

Untuk menghantar Call Me Tones sebagaihadiah, nombor telefon bimbit jenis CMT Hadiah <jarak> songcode<jarak> kawan dan hantar ke 22990.

 

Untuk memuat turun mudah, pergi keportal mudah alih USSD Cube dengan mendail * 888 * 99 # atau * 888 #dan pilih MTV Dunia Peringkat 2012.

 

Anda boleh menjadi seseorang yang amatbertuah untuk menyertai Sesi Bertemu & Salam eksklusif denganJustin Bieber!

 

Jadi, jika anda mahu berada di MTVWorld Stage 2012 dan mahu berpeluang bersama Justin Bieber, segerake xpax.com.my atau www.thecube.my sekarang!

 

Glamorous MrJocko

4 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.