Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

2014 Sales Kick Off Public Mutual Di One World Hotel

Semalam, 13 Disember 2013 bertempat di One World Hotel, Bandar Utama, MrJocko sekali lagi layak untuk menghadiri Sales Kick Off 2014 Public Mutual. Untuk pengetahuan anda, malam Sales Kick Off ini ialah malam meraikan ‘Perunding Unit Amanah’ terbaik seluruh Malaysia di penghujung tahun dan persediaan untuk menghadapi cabaran tahun akan datang.

Tahun ini memasuki tahun ke-4 MrJocko bersama Public Mutual. Alhamdulillah, masih ada rezeki kat sini. Kerja yang fleksibel, income yang memuaskan, training percuma, syarikat yang besar, percutian PERCUMA dan banyak lagi. Pada yang berminat nak sertai MrJocko, boleh kita diskus untuk karier anda secara Part Time atau Full Time.

2014 Sales Kick Off Public Mutual Di One World Hotel

2014 Sales Kick Off Public Mutual Di One World Hotel

Dalam pengisian malam Sales Kick Off 2013 ini ada dinner, ceramah motivasi dan juga pengumuman Trip 1, Trip 2 dan Trip 3 bagi cabaran jualan tahun 2014. Nampaknya untuk cabaran jualan tahun 2014, kami diberi peluang untuk ke Trip 1 Jakarta Bandung, Trip 2 ke Perth dan Trip 3 ke Vienna dan Budhapest pada tahun 2015.

InsyaAllah, nampaknya dengan peluang yang ada, peluang untuk dapatkan Trip 1 bagi cabaran jualan tahun 2014 sudah terbuka. Target kami untuk dapatkan lebih jualan dan berkembang bersama rakan perniagaan yang lain. Amin…

Glamorous MrJocko

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.