Travel Blogger Malaysia Influencer

G-Shock MurahBeli GShock Murah

Cristiano Ronaldo CR7 Kini American Tourister Brand Ambassador 2018

American Tourister, jenama fesyen terkemuka, terkini dan jenama bagasi antarabangsa dengan bangga mengumumkan bahawa Cristiano Ronaldo CR7 Kini American Tourister Brand Ambassador 2018. Majlis penandatanganan dengan superstar bola sepak antarabangsa dan ikon fesyen, Cristiano Ronaldo telah berlangsung baru baru ini.

Untuk peminat sukan bolasepak, nama Cristiano Ronaldo tidak asing lagi sebagai seorang ikon pemain bolasepak terbaik sepanjang masa. Dengan sejumlah besar anugerah berprestij dan penghargaan yang telah dimenanginya baik di dalam padang atau luar padang. Dengan rekod dunia, Cristiano Ronaldo adalah pemegang Anugerah Terbaik Ballon d’Or FIFA (2008, 2013, 2014, 2016 dan 2017) dan bekas pemain Manchester United (2003-2009). Beliau juga pemecah rekod jaringan bagi pemain Real Madrid sejak 2009 hingga sekarang.

Secara peribadi, beliau telah memenangi 24 trofi sepanjang kariernya yang cemerlang, termasuk empat gelaran Liga Juara-Juara UEFA. Dia juga mengetuai pasukan negaranya Portugal untuk kemenangan pada Kejohanan Eropah UEFA 2016. Cristiano adalah salah satu daripada ikon sukan yang paling popular dan dikenali saat ini.

Cristiano Ronaldo CR7 Kini American Tourister Brand Ambassador 2018

Cristiano Ronaldo CR7 Kini American Tourister Brand Ambassador 2018
Cristiano Ronaldo CR7 Kini American Tourister Brand Ambassador 2018

Namun selain sukan, dia juga sangat dihormati sebagai ikon budaya dan fesyen popular di seluruh dunia. Dinamik, bergaya dan yakin, dengan pengikut global lebih daripada 230 juta peminat di seluruh Facebook dan Instagram, Cristiano merangkumi jiwa jenama American Tourister. Pelantikannya juga berlaku apabila demam bola sepak mula memikat khalayak global menjelang Piala Dunia FIFA, yang bermula di Moscow, Rusia pada 14 Jun 2018.

Mengekspresikan kegembiraannya semasa menandatangani Cristiano Ronaldo CR7 sebagai American Tourister Brand Ambassador 2018, Subrata Dutta, Presiden Asia Pasifik di Samsonite, berkata, “Ini masa terbaik untuk membawa Cristiano Ronaldo bersama kami. Keperibadiannya yang meriah dan lasak, di dalam dan di luar padang, sangat sempurna dengan keperibadian jenama kami yang penuh kasih sayang. Kehadirannya akan membantu membawa jenama American Tourister kepada penonton yang baru, membolehkan kami menonjol dari persaingan, dan membolehkan kami membawa Jenama ke peringkat seterusnya. “

 

Cristiano Ronaldo CR7 Kini American Tourister Brand Ambassador 2018
Cristiano Ronaldo CR7 Kini American Tourister Brand Ambassador 2018

Cristiano Ronaldo CR7 Kini American Tourister Brand Ambassador 2018

 

Gembira menyertai keluarga American Tourister Brand Ambassador 2018, Cristiano Ronaldo berkata, “American Tourister adalah jenama yang menarik dan jadi pilihan ramai. Saya gembira menjadi wajah untuk jenama ini untuk 2018. Sebagai pengembara, saya menghargai keperluan untuk bagasi berkualiti tinggi yang masih membolehkan anda untuk menyatakan keperibadian anda.”

Sejak penubuhannya pada tahun 1933, American Tourister telah berkembang menjadi salah satu nama jenama yang paling dipercayai dan dikenali dengan warisan yang menjangkau lebih dari 80 tahun. Komitmen jenama untuk menawarkan barang tahan lama dan berpatutan terus hari ini dengan tradisi berkahwin dengan kualiti dan reka bentuk yang unggul dengan nilai yang sangat baik, menawarkan pelbagai pilihan peralatan perjalanan untuk semua orang.

Produk-produk American Tourister boleh didapati di kedai runcit utama terpilih di Malaysia.

Baca : MrJocko Product Review

American Tourister Brand Ambassador 2018
Cristiano Ronaldo CR7 Kini American Tourister Brand Ambassador 2018

Cristiano Ronaldo CR7 Kini American Tourister Brand Ambassador 2018 Cristiano Ronaldo CR7 Kini American Tourister Brand Ambassador 2018

 

Mengenai American Tourister

Sejak penubuhannya oleh Sol Koffler pada tahun 1933, American Tourister telah berkembang menjadi salah satu nama jenama yang paling dipercayai dan dikenali dengan warisan yang merangkumi lebih daripada 80 tahun. Komitmen jenama untuk menawarkan barang tahan lama dan berpatutan bermula pada tahun 1930-an dan terus ke hari ini. Dengan pemerolehannya oleh Samsonite, American Tourister meneruskan tradisinya untuk berkahwin dengan kualiti dan reka bentuk yang unggul dengan nilai yang hebat, menawarkan pelbagai pilihan peralatan perjalanan untuk semua orang. Lihat dunia dengan American Tourister.

Maklumat lanjut boleh layari laman web rasmi http://www.americantourister.com/home/at/home.html

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.